Cerita Mengenai Kawan-2 ku :)

Yeaa , aku kembali dengan cerita terbaru, iaitu cerita tentang top 2 kawan aku yang
aku pernah anggap kawan :) *yang lain tu jangan terasa, korang tetap friends aku .


Number 1.


                          
                                                       
Siapa Dia ?
Tu dia abang yang berbadan tegap, encik.Farouk,
member yang selalu boleh aku bawak keluar jalan-2 ,
yang boleh aku percaya laa katekan . terhebat la jugak
dari langit ranking nye :)

member dari ?
aku kenal dia sejak tahun 2009 awal tahun,
fuhh kan terkenal dengan tarian shuffle-2 kan, dia
salah seorang dancer dalam group yang aku pegang
dulu . *sekarang abg sempot suda ;)

Memori ?
ingat aku gay boy ke ade memori lak dengan dia ni,
ape ingat aku main lari-2 dalam hujan dengan dia ? lepak kat
taman bunga dengan dia ? haha . *memori baik punya kite
makan lari kat mamak derr, Haha . kau lah leader nya kan . Jahat !

Setahu aku .                                                                                      
dulu dia ni antara budak-2 hot tuhh . hoho .terhebat lah kau.        
bangge sial member nan ko . haha . ahh kau hot ke tak hot          
ke , ko tetap member aku lah okey ? dun worry be happy            
(*asal kan ko bukan jenis tikam member dah la kan)

*_____________________________________________________________*
*_______________________________*

Number 2.


Siapa lak dia ni ?
Haa , ni paling famous dengan gelaran mambang yang first-2 aku
panggil dia dulu :) Haha . make nanti kau bace blog ni , kau pon
mengeluarkan lah ayt kau yang "Babi Gile Doee" . hahaha .
Adek perempuan yang bernama Nadyyrah :) glamour-2 .

Sejak Bila Kenal ?
Aku baru je kenal dia ni, tahun lepas bulan 12 tak silap aku.
hoho. tapi bajet mcam dh kenal lame je kan , haha . aku kenal
dia pon dari bf dia . Si farouk . (Seperti di atas) . Haa gitu lah
cerita nya . Haha .

Ape yang lawak dia ni ?
Aku memang tak boleh tahan bila kacau-2 dia, mule lah "Eyhh babi gile doe !" HAHA . bapak cannot go ohh bile mendengarnya .
adohhh . tu lah dia si nadyyrah ni . ape-2 pon ko terhebat derr :)

Orang kampung aku
ingat jauh sampai hujung dunia lah dia ni tinggal,
rupanya belakang rumah nenek aku jerr . laa,
kau budak kampung aku rupenya ? Haha . memang
sah-2 gilee aa cite nya . haha . adohh .
takpe-2 . papehal di penyu okay ? Haha .

Aku memang jenis senang untuk berkawan :)
Sesiapa yang kenal aku , tau lah perangai aku , yang tak kenal tu ,
memang sah aku diam kan diri je aa kan, ape kau fikir aku akan tegor kau ?
No way man . haha . aku jenis x suke tegor orang , melainkan aku rase
boleh member dengan seseorang tuh . aku layan . lau agak-2 mcm
pecah rumah punye orang jee . sorry dear . aku tak pandang aa, aww aww
i dont like jui :)

More info n wait for the latest update :)
LATER -,- *sleepy doee , Haha