ViVa ku :)

Kali ni aku nak bercerita tentang kereta perodua viva aku :)
yeaa seperti yang sedia maklum, aku dah dapat kunci dari ayah aku untuk memandu kereta yang baru dikeluarkan oleh ayah aku jugak, iaitu perodua viva :) wahhh nampak comel je kalau aku drive kan ? Haha.
lantak lah orang nak kate ape-2 pun, yang penting aku bahagia :) so kereta ni aku taknak jadikan mcam kereta Iswara Merah aku dulu, bawak jalan main rempuh je sane sini , patut rosak kereta aku :) 



Perodua viva colour hitam tuu :)

SoundStream Radio :)
whoot whoot ! selepas beberapa hari aku dapat kereta, aku takde nak lengah-2 kan mase untuk buat radio sempena kereta baru ni, haha :) semesti nya soundstream . memang syok la kalu dengar kan , hoho .
satu hari setengah buat radio je ! gila betullah , dari jam 9.30 pagi sampai 8.25 malam . ape nak jadi, jadi lah , yang penting radio aku siap semua nya !

SoundStream Radio\speaker kegemaran aku juii . Whoot Whoot !

harga yang melebihi ribuan ringgit terbang jui untuk buat kereta (part radio) sahaja ! Belum cerita yang lain lagi . lepas tu terbang agi duit untuk buat rim kereta , tapi hasilnya puas hati ! tip top full throttle tuu :) Haha.
takpa, asal kan aku puas hati dah lah dengan ape yang telah aku keluarkan demi kereta . 

*Mood : Jage kereta :)

Bawak Jalan-2 ?
Sorry lah kalau korang suruh aku bawak jalan-2 ke apa, jawapan pertama aku semesti nya : Malas :)
Dan jawapan kedua aku adelah : Aku bukan driver kau :) (tu agak pedas lahh) .
so takpayah lah susah payh nak pujuk-2 aku ke apa yang mcam dulu aku dah penah kene dengan korang .
sekarang kereta baru maa, jadi jiwa pon baru laa . xde jiwa-2 nak bawak orang dah . aku sorang naik dan merase dah la, MELAINKAN aku sendiri yang nak bawak jalan .

Aku : rouk, jalan-2 jom ?
Rouk : Jum aje :)


Macam tu takpe . aku sendiri yang mengajak . tapi kalu korang yang mengajak . sah-2 aku akan kate taknak . penat lahh jui , nak bawak korang ke hulur ke hilir . semate-2 nak puas kan hati korang . minyak pon tak di isi untuk aku ape semua . lebih baik tak payah lah , so dah bace ni tak payah la rase sakit hati kate kat aku : "wei aku tak batak lah nak naik dengan kau" . kenapa kau terase . mesti kes kau yang pernah mengajak aku ni . Haha . hanye orang tertentu saja yang aku layan pelawaan mereka la kawan .