Facebook Saya :')

My Official Facebook :)

So dengan rasmi nya ini adelah facebook rasmi aku yang ke-2 . di dalam nya penuh dengan picture-2 yang aku upload berkaitan dengan photography yang di snap oleh aku sendiri, so kalau rajin-2 tu layari lah facebook aku seperti yang tertera di sebelah kanan page ini ya :)

Apa yang penting nya facebook ?
penting nya facebook ni untuk berhubung dengan rakan-2 yang terpisah mahupun yang berdekatan,
kalau nak kate sms je kan senang, iya, memang betul . tapi ia akan guna kan credit korang yang beringgit-2 dikeluarkan untuk topup, walaupun untuk melayari internet pun mengunakan duit, tapi ia mendapat kepuasan
untuk korang search gambar-2 kawan yang baru je diupload dan sebagainya.
di samping tu jugak mungkin time korang sekolah rendah, korang nak cari balik kawan yang terpisah . kalau melalui sms . dapat ke korang cari ? mungkin melalui facebook korang dapat detect balik kot :)

Myspace :)
Teringat pasal myspace,teringat bile first account myspace aku dicipta tahun 2005 (time aku darjah 6).
pelik dengan kawan-2 yang selalu cari layout-2 yang semart2 untuk menjadi paparan yang orang akan selalu comment "wahh, lawa background kau" . tapi sekarang aku tengok makin berkurang orang melayari mysapce . semua tertumpu pade facebook dan twitter . wahh sungguh mengasyikkan !

Aku jenis yang tak suke bercerita :)
nampak dalm facebook dan blog macam best je aku bercerita kan ? namun sebaliknya aku jenis yang tak suke berbual dan bercerita. so dalam blog je lah aku rajin menaip, sbb ia bukan mengeluarkan suara dan penat-2 untuk bersembang , hanye perlu fikir ape yg hendak ditaip dan taip je lah :) kan senang !

Pelakon impian aku :p
whoaa, impian besar , tapi memang kebenaran nya aku minat untuk jadi seorang pelakon , bukan sbb nak market dalam TV atau Movie ke apa, tapi untuk berhibur dan sbb dah suke, kalau ko kate lah yang ko suke tengok blue ? ko suke ke market-2 ke ape ke ? mesti ko tgk diam-2 kan taknak orang tau. sebab dah ko minat. Haha . macam tu lah jugak aku dalam bidang lakonan ni :) so Encik Syamsul yusoff :) ade cerita baru yang memerlukan pelakon remaja mcam aku ni, jangan la segan-2 ajak aku sekali berlakon yee . Hahaha .

Rempit ke aku ?
memang dulunya aku seorang mat rempit *acehhh :) tapi sebab zaman kan semakin berubah, aku pun berapa kali eksiden, mungkin tu sebab nak ajar aku dari jangan merempit . so zaman dulu tu akan tetap jadi kenangan aku bertitle kan mat rempit :) Haha. tak salah pun nak merempit . kite gi litar f1 tu ke ape ke, kite berlumbe dengan rossi tuu . wahh tak cicit jauh kau tertinggal jauh ? Haha .

Kereta idaman aku :)
bercerita tentang kereta , first aku dapat lesen P dulu bukan main tak sabr aku berlari balik ke rumah semata-2 nak amik kereta pemberian ayah aku iaitu Proton Iswara Aeroback tahun 1994 :) dah siap power sterring , ekzos yang meletop-2 bunyi nya . sound system yang buat aku pekak bila drive kereta tu.
tapi sekrang kereta tu dah jadi milik orang lain kot . aku dapat kereta baru pemberian ayah aku iaitu Perodua Viva :) wahh suke nya aku ! comel je weh kereta tu .nampak mcam perempuan . tapi takde pun istilah kereta perempuan dan lelaki , semua boleh guna ! dan sekarang bile aku dah bekerja suatu hari kelak, aku nak beli 1 kereta idaman aku yang paling aku minat dari dulu lagi :) Toyota camry atau Toyota vios . walawehh ! memang semad kan kalau aku yang drive :) hee . insyalllah kalau ade rezeki suatu haria nanti . Amin :)


more story will update later :) check it out pals                                                                    .