Temu Bual Bersama Emy :)

Nama Sebenar :
Muhammad Al-Fahmi

Adekah aku seorang lepasan Spm ? dan berapa umur aku ?
yee,aku baru je tamat sijil pelajaran malaysia pade tanggal 20/12/2010
tahun lepas, insyaallah kalu tahun ni dapat results cemerlang, aku akan move on ke peringkat selanjut nya iaitu alam U atau Kolej (insyallah) .
Umur aku kalau masuk ogos ni genap lah 18 tahun , T_T tapi lambat lagi ogos nye .

Ape Yang aku buat lepas abis Spm ? dan ape bidang aku minati?
Aku sekarang belajar dalam bidang Fotografi yang memerlukan beberapa ratus teknik ASAS sahaja, belum lagi masuk ke peringkat seterusnya , Di samping itu, aku bekerja PART TIME di MC'DONALD OUG PLAZA berdekatan rumah sahaja . Bidang yang aku paling minati ialah mereka bentuk grafik seperti Vector dan sbg. tapi ia mungkin memakan masa yang lama untuk belajar .

Apa pekerjaan yang aku nak jawat suatu hari nanti ?
Mama dan ayah aku nak aku jadi seorang polis, woww PDRM tuu . kalau kesampaian hasrat aku dalam bidang graphic designer ni, aku nak apply kerja di ASTRO laa :) (Teringin)

Benda Paling Bodo Dan Benda Paling Best Aku Penah Buat ?
Selalunya kalau aku xde keje pepagi bute , aku suke main imiginasi aku sendiri,
faham tak ? contoh nye aku bayngkan sesuatu keadaan yang cemas dan aku cube
untuk elak kan nya dari berlaku , (mesti Blur kan) aku je yang faham .
benda paling best aku pernah buat, aku basuh kereta aku, aku polish kereta aku,
fuhh terserlah kelicinan dia tuh :) berkilat kilat ;) puas hati aku yang membasuh nye,

Minta aku edit kan gambar-2 korang ?
Aku sebenarnya seorang yang jenis pemalas, aku akan edit sendiri bile ade mood ;)
so tunggu lah ye gambar-2 yang aku pilih secare random tuk edit ;)

So Itu Sahaja yang berkaitan aku dapat beritau buat mase ni,
ape-2 cerita nanti, aku update di sni dan check it out yee
so bersama aku lagi di kemudian hari.
-Emy-